Benim ablamin çocuğunun da iki ayaga baya iceri dönük dogdu oradaki bir kasın kasılı kalmasindan kaynakliymis , kucuk bi operasyonla o kası uzatiyolar 6 hafta alçıda kaldi sonra düzeldi , (tabi duruma gore degisir bizimki bariz ice donuktuu ) belki sizinki daha basit bir olay durum olabilir 😊gozunuz aydin bebisiizle saglikli bir omur diliyorum 🤗