Günaydın kızlar
Dünden beri kafama takıyorum ve tedirginim.. 4 nisan da ilk kan tahlilim de b-hcg değerim 30.06, 6 nisanda 47.28, 9 nisanda 121, 12 nisanda ise 214 çıktı. Değerlerimin artışı nasıl? Doktor iyi gibi gözüküyor haftaya gel usg yapalım dedi ama sabredemiyorum. Lütfen bilgilendirin? Lekelenmem yada kanamam yok çok şükür. Ara ara ishal oluyorum sadece. Herşey yolundamı sizce?