Arkadaslar adetin 5. günü klomene başlayacağım. 1 yıl oldu çocuk isteyeli Daha önce 3 kimyasal gebelik yaşadım. Bu beş aydır gebe kalamadım. Doktor bu ay yumurta takibi yapalım dedi benim isteğim doğrultusunda inşallah olumlu sonuç alırım🙏 Kullanıp hamile kalanlar yazarsa umut olur yada Önerileriniz var mı başka