EsraKaramuk Kızlar merhaba. bugün ikili test yaptırdım. 11 hafta 4 günlük hamileyim. Doktor ultrasonda herşeyin normal olduğunu soyledi. Fakat 4 gün ondeymis bebek. İlerde bı problem olurmu acaba. Doktora göre 12 hafta 1 günlük gebelik 🙏
esrAlp EsraKaramuk ben de aynen 11+4 ken dün gittim ikili için ilk ölçümde 12+4 çıktı😅aman hocam ben şeker hastası galan olmayım bu çocuk her gelişim de öne gidiyor dedim oda ne evhamlısın öyle şey mi olur dedi tekrar durdurup ölçtü tam günün de çıktı bu sefer ölçümden değişiyor bir gün iki gün bişey fartkemez ilerde karın baş bacak boyu hepsi farklı farklı haftalar çıkacak oğlumda öyle oluyordu sorun yok yani biraz uzun oldu ama😅
Kardelenvuslat İlk hamileliğimde benimde 3 gün geriden geliyordu ama çok şükür bir sorun olmadı inşallah sende de olmaz canım