Merhaba herkese yazmistim cok destek oldugunuz bana dua ettiniz Allah razi olsun hepinizden. 23 gun oldu kizim hala kuvezde. Biraz daha iyiyim Allaha sukur bende oda.. savaşci kizim hala savasiyor…
Annesine gelmek icin 970 gram oldu bugun 🙏 bekliyorum hala onu dua ediyorum bol bol sizde dualarinizi eksik etmeyin lutfen Allahin izniyle kucagima aliyim onu 🙏😥