Kızlar merhaba, bugün 38+2 deyim doktor kontrolünden geldim şimdi.. bebek henüz doğum kanalına girmemiş ve çatı muayenem yapıldı.. çatım sınırdaymış ama bebeğin kafa çapı 2 hafta önden gidiyormuş.. doktor Çarşamba gel tekrar son duruma bakalım karar verelim dedi.. ben normal doğum istiyorum kısmetse sorum şu sizlere doktora burada okuduğum doğumu kolaylaştıran tarçınlı su içmek , hurma yemek , eş ile cinsel yakınlaşma için hiçbiri etki etmez dedi.. anlayamadım gerçekten siz doktor tavsiye etti diyorsunuz benim doktor farklı konuşuyor ne yapacağım ben bilemedim 🤷🏼♀️