yagmurkocak Selamlar hanımlar, ben henüz başlamadım kullanmaya. Bugün başlayacağım. Yan etkisi, herhangi başka bir riski var mı? Doktorum verdi tabi ama, yeni kullanacağım herhangi bir şeyde stres oluyorum😬
Sssedaa yagmurkocak ben kullanıyorum canm 24.haftamdayim sabahları bacak kasılmaların oluyodu çok şükür şuan öyle bi sorunum yok
Cansummm yagmurkocak ben 13. Haftamdan beri kullanıyorum canım 20+5 teyim hiçbir yan etkisi yok tek sorun yarım bardak suya karıştırıp içiyorum ve tadı bana göre kötü onun dışında hiçbir sorun yaşamadım. Aslında meyve suyu ile de içilebiliyor ki tadını almıyorsun öyle ama benim biraz şeker sorunum olduğu için mecbur su ile karıştırıp içiyorum
poyrazsmom_ yagmurkocak kullandım gebeliğim boyunca şuan 39+6 yım almıyorum artık. Kabusum olan bacak kramplarımı ve ağrılarımı çok hafifletiyodu ☺️
Wonderanne yagmurkocak ben magnorm kullanıyorum ama bende ishal yapar gibi oldu doktorum başka karma ilaç verdi kullan belki sende yapmaz