GizemAkbulut Sabahtan beri cok hafif sancım var ve korkuyorum. Arada vuruyor. Normal mi sizce? 32+1 haftalık hamileyim
Psikolog-anne GizemAkbulut adet sancısı gibi hafif bir karın agrısı olabilir mi acaba. Bende öyleyim 2 gündür hafif hafif bir ağrı var karnımda aynı haftadayız. Normal diye düşünüyorum bebek büyüyor ya
Wonderanne GizemAkbulut su gibi akıntı kanama yoksa bunlar doğum hazırlığı 30+5iz 27lerden beri var bizde hatta dun belime öyle bir ağrı girdi ki belim ikiye ayrıldı sanki ama geçti takip et kendini sancınin şıklığını
Zeyhall GizemAkbulut canım aynıları 31 den beri bende de var yeşil akıntı ve ağrı sancı ama normal vucud kendini hazırlıyor şuan 38 deyim hala devam ediyor aynı şeyler
Suleasiili GizemAkbulut bende 32+4 benimde aynı adet sancısı gibi sancım oluyor arada panik yapmamaya calsiyorum inşallah bişey uoktur
Buluttt123 Bebisin hareketleri nasil cnm. İlerlerse ihmal etme görün doktoruna. Yeşil akinti varsa mantardır cnm.