Prmas61 canım.bizzat gidip travel sistemlere baktım çünkü çok hevesliydim almak için. 2 yaşından sonra kullanılmıyor boyu uzarsa içinde uyuyamiyor birde bebek kg kapasitesi 15 .
Haa bütçende sıkıntı yok bir iki yıl sonra normal de alırım diyorsan bilemem. Ben Ayhan bebek bh770 modelini aldım içine ben bile oturabiliyorum yani 😀 sonuçta rahat gezmek rahat alışveriş yapmak için alıyoruz arabayı