simkay Kızlar kayseri medıcal palace mustafa oguz yılmaz gıden yada cevresınden duyan varmı memnun kaldınızmı yazarsanız sevinirim💋
Tenzile31 simkay merhaba canım ben gidiyorum kendisine biraz sakin,diğer doktorlar gibi çok açık konuşkan bir doktor değil ama bilmen gereken getirilen ilgili bilgi veriyor ben memnunum 6 aydık kendisine gidiyorum
simkay Tenzile31 teşekkürler canım ilgisi vs memnun musun daha önce hiç bir tanıdıgın dogum yaptımı kendısınde
Tenzile31 simkay evet memnunum canım Doğum yapan yakınlarım da var çok memnunlar inşallah hayırla bizde yaparız🙏
Nurdili Ben Mustafa beye doğum yaptım canım dr a lafım yok ilgili evet ama hastane vasat imkanın varsa başka hastane tercih et doğum sonrası enfeksiyon kaptım 😢