Merhaba hanımlar uzun süredir burda değildim
tüp bebek tedavisine başladım Acıbadem maslak Bülent Tıraş. cumartesi günü yumurta toplama işlemim var. Transfer için rahim ve progesteron hormonuma bakacaklar yüksek çıkarsa embriyoyu donduracaklar ve 1,5 ay sonra transferim gerçekleşecek. E-nabızdan sonucuma baktım 0,624 çıktı yarını bekleyemeden merak ettim bilgi verir misiniz bu seviye normal mi ?