aymacavi Kizlar bebeğimin hareketlerini düzenli hissetmiyorum gün içinde 2 3 defa kadar hissediyorum sanki bazen o kadar da hissetmiyorum neden olabilir? Korkmalı miyim?
Seah aymacavi ben de aynı haftadayım dediğiniz gibi oluyo çok düzenli hissetmiyorum 24 -26 arası düzene girer deniyor inşallah öyle olur korkmamalıyız ama stres oluyoruz haliyle. Detaylıya girdiniz mi?
Tugbabayir aymacavi canım ben de 21+4 üm ben de gün icerisinde cok az ve düzensiz hissediyorum hatta korkuyorum niye hareket etmedi diye ama normal sanırım😊
aymacavi Seah ilk olarak cevabın için çok teşekkür ederim evet canım malesef insan stres oluyor sanki bazen hiç hissedemiyorum gibi.. Yok gecen hafta kontrolüm vardı aslında çoğu şeyine bakıldı ama detaylı önümüzdeki hafta siz girdiniz mi:)
Seah aymacavi rica ederim☺️ Burda gerçekten ihtiyacımız olan sorulara cvp bulmak zor oluyor sağlıkla ilgili konular pek dikkat çekmiyor. İnşallah sıkıntı yaşamayız Allah izin verirse ben de bayramdan sonraki hafta giricem detaylıya. Hayırlı sonuçlarımız olur inşallah ❤️
aymacavi Seah kesinlikle katılıyorum :) amin canım Allah bize sağlıkla kucağımıza almayı evlatlarımıza da uzun saglikli mutlu ömürler nasip etsin :)
aymacavi Tugbabayir evet sanırım normal bir durum sabahtan beri netten araştırıyorum 24ten sonra düzenli olması bekleniyormus ama buradaki postları görünce içime endişe düşüyor korkmamaliyiz kizlar:))