Yayamazbebek 37+0 olduk bugun sabah kalktığımda yüzüğümün olmadığını gördüm hamilelik döneminde ilk defa elim şişti sizce normal mi
shdemir Yayamazbebek Ben 34.haftamdayım benimde artık yüzügüm olmuyor malesef😐 son haftalarda normal bence
edagokhan Yayamazbebek biraz fazla su iç geçer hemen benmde arada oluyo fazla suyla durumu kurtarıyoruz 😂 geç bile kalmıs şişmekle 😂