fatmadenizyldz normalde birden fazla yumurta oluşur ve çatlamadan atilir ama şimdi doktordan çıktım adeen sonra 8. gun bugun yumurta olusmamis dedi daha oluşurmu başına böyle bişey gelenler neler yaptiniz yani bu ay yumurtlama olmicakmi