32.haftadayım gerçekten yere basarken çok canım yanıyor dün bisey denedim bugün bol bol dinlendim ve ayaklarım normale döndüğü için çok sevindim bi kovaya su koyup içine biraz tuz atıp 15 dkk bekletip tekrar suyla yıkayıp ayaklarimi yuksekte tuttum ve çok şükür normale döndü şuan gayet iyi hissediyorum ama inşallah akşama yine aynı şeyler olmaz sizlerde deneyin belki ise yarar kızlar