Merhaba arkadaşlar istanbulda doğum yapanınız varmı Refakatçi olayı nasıl oluyor, benim bi annem var 65 yaşında onuda almıyorlar yanıma eşim kalacak mecbur, rekafatçi olayında kimlik vs alıyorlar mı nerden bikeceklerki 65 yaş olduğunu zattn göstermiyor da yaşını