rabiaersozlu123 2 defa oldum ikisinde spinal anestezi idi aralarında pek fark yok zaten spinal anestezi omurilik etrafında bulunan zarın içine gecilirip sıvıya veriliyor epidual anestesi ise direk omuilik etrafinda bulunan zarin dışına enjekte ediliyor ben 2 defada devllette oldum genelde devlette spinal yapılıyor zaten