Kızlar 18. Haftadayım ama göbeğim büyümüyor. Tabi hamile kalmadan önceki kadar ince değilim ama bu haftalarda herkesin göbeği oluyor ama benim dışardan bakanlar hamile olduğumu anlamazlar. 2 hafta önce kontrole gittiğimde bebek haftasına göre ilerlediğini söylemişti doktor. Ama göbeğim çıkmadığı için endişeliyim. Sizin göbeğiniz ne zaman çıkmaya başladı tamamen hamile gibi bir görünüme sahip oldunuz? Endişelerim yersiz mi sizce?