MucizemiBekliyorum Kizlar tavsiye ettiginiz bir marka var mi? Aslinda alıp almamakta kararsızım ama bu gidisle alicam 🙂
Sinemelik MucizemiBekliyorum Ben lansinoh aldım daha kullanmadım ama okuduğum kullanıcı yorumlarına göre karar verdim umarım iyidir ☺
Sedaby MucizemiBekliyorum canim ben ebebekten gecen hafta baby&plus cifli elektrikli aldim. 50tl lik hediye ceki verdiler. Butun parcalari mamajoo nun. İcindeki kavanozlar da dahil. Bi arladsim gecen sene almisti aynisindan. Cok memnunum sende al demisti hediye ceki kampanyasindan bahsetmisti. Kosa kosa aldik. Kullanmak nasip olmadi ama kutusunu acip bi fise takip calistrdik😂
Semirayldrm1 MucizemiBekliyorum canım bende cok kisinin tavsiyesi üzerine Philips avent aldım bakalım doğduktan sonra kullanacağız 😊
EdaMinaKele MucizemiBekliyorum ben lansinoh tekli elektrkli aldım e-ticaret sitesnde anne ve bebek ürünlerinde calısırken en cok alınan markaydı yorumlarından dolayı tercih ettm 😌
MucizemiBekliyorum Tesekkurler arkadaslar bende gecen hafta bebek arabasi almistim e bebekten dün de hediye cekimi kullandim ama bilgim olmadigi icin gögus pompasi almadan ciktim 🙂 sampuanlar biberonlar emzik islak mendil vs. Derken 550 tl yi kullandim geldim 😀
MucizemiBekliyorum EdaMinaKele sagolun bende lansinoh alcam sanirim suan 300 tl fiyati e bebekte, doguma 2 ay kaldi bakalim indirime girerse dusunuyorum
MucizemiBekliyorum Sevda6767 e bebek kampanya yapmisti canim her 150 tl lik alisverise 50 tl hediye ceki vardi ama bitti