Gulsum_coskun ben 3 ay önce bebeğini kaybettim. Dün hamile olduğumu öğrendim. Dr. Yok bende o panikle başka dr aldım. Adet olmadığım için sökücü kullandım Tarlusal tehlikeli bir ilaç. Bebeği gösterdi korkudan kalbini dinlemek istemedim. Ama kalp atışınız izledim. Dr. Odasına gittim bana Bu belirti ile yaşamak istemiyorsan bebek daha yeni düşürelim dedi. Nasıl ağlıyorum ama sırf ilaç için mi daha 10 önce sana geçmişimi anlattım. Adam rahat bir şekilde bana bunları söyledi bak ilk bebeğini kaybettim 3 sonra bebek oldu Buda düşerse vidaya olur olmayacak bir şey değil dedi. Eve geldim bir ağlıyorum eşim iste bir şey söylemedim dr.um aradım öyle bir şey olurum bi ilaç için bebek düşürülmez sakin saatin diye diye bebek yeni oluşmuş geç döllenme bir şey yoktur bayramdan sonra hemen bakacağım dedi. Ve neyi öğrendik biz orada çalışan bir ebe arkadaşımızdan dr. Doğum değil kürtaj Ahırlıkuyu olduğunu. 🥺😤