TubaEngn gerçekten öyle canım bende şuan öyle diyorum sadece kontrollere gidip bebeğimi görmek kalp atışını duymak istiyorum bu tahliller dışında bir şey olursa gene yaptırırım ama bu kötü şeylerden uzak durmak istiyorum artık 13 haftalık olduk ama hala kimseye hamile olduğumu söyleyemedim ya bi türlü doktorlar o kadar korkutuyorki kafamda hep soru acaba bir şey oldu mu olucak mı kafasında yaşar oldum