Merhaba anne adayları ve tecrübeli anneler..
23 haftalık hamileyim, ilk gebeliğim.. 3. ayımdan itibaren göbeğimde çatlak olmaması için organik Hindistan cevizi yağını her gün düzenli olarak kullanıyorum ve bol su tüketiyorum. Bu ara kaşıntılarda hafiften başladı. Vücut yapısına göre değişebilir tabi ama sanırım 6.aydan itibaren çatlaklar başlıyormuş. Çatlak olmaması için Hindistan cevizi yağı dışında acaba ek bir şey kullanmam gerekir mi ? Sizler neler kullanıp memnun kaldınız ? Bu süreci çatlaksız atlatan var mıdır çok merak ettim, sormak istedim 😊 Cevaplarsanız çok sevinirim.