Kizlar mrb bn evlendigim den beri cocuk askiyla yanan bi insanim 1 tane oglum var cok sukur ama 5 hamilelikten 1 tane yasayanim var digerleri hep niyeyse en fazl 7. Hfatda gelisimi duruyor hic bir sebepte bulamiyorlar genetige varana kadarda bakildi en son ki yani 4. Kurtajimida persembe gunu olucam cok uzuluyorum artik bi daha hamile kalabilurmiyim bilmiyorum rahmim cok zedelenmistir diye dusunuyorum kurtajlarimin arasinda hep 1 sene var ama yinede korkuyorum of of😔😔