Merhaba kızlar 4nisanda Doğum yaptım göğüs uçlarım cok körü emzirirken aglıyorum resmen .Krem kullanıyorum garmastan pomad onun dışında ayva çekirdeğini akşmdan suya koyup beklettim jel gbi oldu onuda sürdüm ama banamısın demiyor sizlerin onerecegı birşey varmı?