35ebru içmiyorum şuanda canm 10 günü geçti bittiği bitek devit3 kullanıyorum decavit de kullanıyodum bırak dedi doktorum ben detaylıya girdim kendi doktorum yoktu herseyim de iyi çıktı bana ordaki başka bi doktor 3 tane ilaç verdi kullan dedi bide regenesis max kullanıyodum neyse kendi doktoruma denk geldim devlete gidiyorum bu arada ondan ulaşamadım doktorumda bırak bunları dedi regenesis 5 tane kalmıştı zaten bitince bırak dedi decaviti direk bırak dedi gynk ferroyuda bitince bırak dedi gereksiz kullanıyosun dedi bıraktım hiç bi doktor birbirini tutmuyo valla yanlış yönlendirmiyim canm kimseyi tüm değerlerim normal benim