Busra221 Fadis01 28 haftdamda doktor kafası aşağıda ama cok poziyon değiştirir daha dedi o yüzden daha bekliycem poziyonun net olması icin
Deletedmom262 Fadis01 benimki 28 de donmustu ama doktorum daha cok doner dedi. Paniklemeyin yeri genis suan. Ilk kızım 37 de dogum pozisyonu almisti ve 38.haftada doğmuştu.
Fadis01 Ben bugun kontrole gittim 29.haftamdayim doktor dogum seklini almis dedi dikakt etmen bol sivi bol istirat etme gerek dedi.