Kizlar bu zamana kadar 2 kaybım var şimdi 3.ncu gebeligim. 3 haftalıkken öğrendim bebisimi 🤗 şu an 4 hafta 4 günlük oldu ve değerim 5238 falan . Keseyi gördük ama bebisj göremedik. Oksapar kan sulandirici iğne kullanıyorum. Sizce değerim normal mi düşük mü netten bakıyorum ama pek anlamadım yardımcı olun lütfen ❤️