BalliVEannesi cahiliyetiniz konusmalarinizdan anlasiliyor 😂😂bu nedenle sizinle muhattap olmayip bilgilenmeniz acisindan yazacagim!birincisi sizinle ilgisi olmadigi halde konuya bodoslama dalip hakaret icerikli konusmanizda kalitenizi ele veriyor!!! İkincisi SEZERYAN BİR DOGUM SEKLİ DEGİLDİR!BİR AMELİYATTİR! Tercih edilmez
zorunlu durumlarda yapilir.biz o kesigi degil, bebgin normal
Yollarla dunyaya gelmesi icin ugrasiyoruz.kadina has ozellikte olan , allahin lutfettigi sekilde olan yoluyla yani. Normal
Dogum kadar normal bisey yoktur. normal
Dogum istememiz ve bunu tetikletmeye calismaniz gayet normal sen gerizekali bunu anlamiyacak kadar aptalsin cunku. Doktoruna bi danis bakalim
Normal
Dogumu neler tetikler diye? Hadi doktorunu bosver internetten azicik beyninin alacagi kadar arastirma yapsan yuruyus, comelme hareket ilik vs onerildigini goreceksin! Seni klavye delikanlisi cahil seni😂😂 defol seninle muhattap
Dahi olanda kabahat. Karnindakine dua et ne yazagimi iyi bilirdimde gerizekali
Demekle yetinicem 😂