Sena_K 24 haftalık hamileyim bir haftadır ayaklarım şiş ve ağrıyor bu yüzden ne ayakta kalabiliyorum nede yürüyebiliyorum .benim gibi sorun yaşayan var mı varsa naptı da geçti ayağının şişkinliği
tugbaayaz Sena_K 27 haftalık hamileyim 2 gündür ayaklarım şiş özellikle sağ ayağım ve o kadar sızlıyor acıyor ki yere basamıyorum havaya dikiyorum falan ama fayda yok ellerimde üstüne uyumamış olmama rağmen uyandığımda şiş ve uyuşuk bi şekilde uyanıyorum
Elif__ Bence tuzu ve şekeri kesip sağlıklı beslenip az da olsa yürüyüş yapmalısınız ayaklarınızı yukarda tutup dinlenin
Meriwa Sena_K bnce normal değil yatarken soluna falan yat dikkat et bunlara bide bolca su iç canm ben 29 dayım şükür yok ama bünye de meselesi kilo falan varmı acaba cok sordum kırmak istemem ama
_9297_ Sena_K valla bende 33+4 haftalık hamileyim benim de 2 3 gündür şiş ayaklarım ve ayak bileklerimin hizası filan bende napicagimi bilmiyorum çok rahatsız edici birşey ya ama ayaklarını yüksek de tut ve yürüyüş yap dediler bana