Busra010101 7 haftalik hamileyim az once kalktim su gibi koyu kahverengi kokulu akinti gelmis ama az deil baya cok normala mi sizce benim gibi olan varmi doktora gitmelimiyim yardimci olur musunuz
Arsu1661 Busra010101 enfeksiyonda olabilir bence doktoruna ulaşmaya çalış imkanın warsa direk gitsen daha iyi en aZından muayene eder saha sağlıklı sonuç alırsın rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın inşallah kötü bişi yoktur
Meriwa Busra010101 canm hamilelikde beyaz dışındaki tüm akıntılar normal değildir belki yerleşme de olabilir ama düşük tehliken varsa iğne ilaç verir ihmal etme inşallah bişeyin yoktur ama takibini yap canm güzel haberlerini bekliyoruz inşallah
Meriwa Busra010101 yoktur yoktur inşallah bende hiç yerleşme veya üstüne görme olmadı yaşamadım ama hani burda bile sorma biri bişey olmaz dese de doktorunla irtibatta ol git gör için rahat etsin cnm