Akduygu İLK ÜÇ AY İÇİN YETER Mİ NE EKLEMEM LAZIM KIYAFET OLARAK. 4 tane hastane çıkışı 1 tane tulum 4 tane 1-3 ay kısa kollu çıtçıtlı body 2 tane 3 ay kısa kollu çıtçıtlı body 2 tane 3-6 ay kısa kollu çıtçıtlı body 2 tane 3-6 ay uzun kollu çıtçıtlı body
YagmrK Akduygu ay bilemedim sanki az gibi 🤔 Yaz günü bide kustukça değiştirirsin bide afedersin kakaları cıvık olduğundan çok taşma yapıyormuş ben fazla aldım sayısını bilmiyorum 🙄
Deletedmom293 Akduygu alt üst ikili takımlar almalısınız, çok kirleniyor hepsini yenidoğan almamakla iyi yapmışsınız çok çabuk büyüyorlar
Sezensu Akduygu Canım yetmez sürekli kusacak yıkıyıp ütülemeye vaktin olur olmaz birkaç alt üst takım ve tulum alabilirsin bence
Sirinb Canim bi kac tane daha tulum bide alt üst takim alsaydin yane ilk 3 ay icin 4 hastane cikisi belki yetmez belki cok pisletir kusar veya bise olur bence bi kac takim ekle bende cok abartarak almadim ama yinede bi kac sey daha aldim
Akduygu Sirinb ekleyeyim 2 alt üst ve zıbın.. Beden konusunda çok sıkıntılıyım. 1-3 ay aldığım zıbınlar yeni doğana olur mu? 1-3 ay zıbınla 3-6 ay zıbınlar aynı boy gibi..
Akduygu Meriwa ağustosta doğumum. 28 haftalığım az bi eksiğim kaldı tamamlayıp çantaları hazırlamak istiyorum ama bebek kıyafeti konusunda ne yeter ne lazım hep kafam karışıyor. 1-3 ay aldığım zıbınlar yeni doğana olur mu? 1-3 ay zınınla 3-6 ay zıbınların boyu nerdeyse aynı mesela..
Meriwa Akduygu ay aynı haftadayız ben 1 tane 15 li takım aldım sonra müslin bez koydum dediğin gibi 0-3 le 3-6 arasında bişey yok ama ben 10 tane kolsuz 0-3 aldım canm sonrası için kısa kollu aldım gecen e bebekde beyaz buldum tanesi 5 liradan uyguna denk gelince aldım sonra zaten sıcakda iyi yapmıssın canm
tekbirask156 Doğum yakın değilse ara ara bime a101e kıyafet , ağız mendili , silikon önlük falan geliyor . Ben aldım %100 pamuk dokusunu çok sevdim . Nasip olur da sağlıkla doğarsa giydirecegim insaAllah 🙏🏾🌼
SeHer1909 Bu uzun kollu çıtçıtlılar alt kısmı külot gibi mi pantolon gibi mi 😇 bir de tavsiye ederim pantolonları alırken patikli almayın bir anda boyu uzarsa acık olursa daha rahat eder çorapla halledersiniz ayakları diğer türlü tulum ayağına gelince acıtır narin parmakları
Bedii Akduygu alt üst takım ve üstü bol olsun canım cunku ilk ay cok pisleniyor kusabilir kakası tasabikir 4 taneyle idare edemeyebilirsin cunku yıkıcan kurucak uzun iş bence cogalt
Leylus Akduygu canım malum virüs var yardıma kimse gelemicek sürekli yıkayıp uğraşamam diye 2 tane hastane çıkışı 10 tane alt üst takım 12 tane tulum 10 küsür çit çitli badi ekstradan bir kac tane daha alt üst biseyler var ama yetermi ya da yazlıkta alsamiydim bilemedim 1 haziran benim senin ne zaman