AsliMaY Merhaba arkadaşlar sağlık ocagında tahlil verdim tsh 6 çıktı kadın dogum doktorum dahiliyeye yönlendirdi. Dahiliyeye gidip kan verdim bugün dahiliye doktorum sağlık ocagındaki kanların beklediğini yanlışlık olabileceğini söyleyip tekrar istedi. Nitekimde öyle çıktı sonuçlarım şu şekilde Tsh 2.88 Serbest T3 3.13 Serbest T4 1.07 Anti tipo 9 Küçük kızım var bırakıcak kimsem yok hastaneye tekrar gitmem sıkıntı bu sonuçlarla ilaç kullanmam gerekiyor mu normal çıkmış gibi geldi bana ama emin olamadım.
addie487 AsliMaY sonuçlarda normal değer aralığında gözüküyorsa sıkıntı yoktur canım. Benimde 3 ay önce tsh ım değer dışı çıkmıştı. Doktorum sağlık ocağında yapılan tahliller de arada sorun olabiliyor bir sonraki ayda anormal çıkarsa dahiliyeye yönlendiririm seni demişti. Sonrasında bir sıkıntı çıkmadı çok şükür 🙏🏻
Betim AsliMaY serbest t4 ve tsh ile bileğim serbest t 4 normal tsh ise biraz yüksek 2.5 altına çekmemiz gerek diyor doktorlar belki 0,25 mg ilaca başlatır daha da yükselmesin diye kontrolde tutmam gerek .. vermeyebilir de doktora sormalısın
Busraaylmz19 AsliMaY Gebe olmayanlar icin sonuçların normal değerler araliginda ama gebe olduğun icin normal değil. Gebelik zaten tahmin üzerinde etkili kontrol altına almazsan daha da ilerleyip artabilir.bence doktora gitmelisin.
ilkbahar AsliMaY dahiliyeye gidin mutlaka.. trimesterlere göre olması gereken değerler değişiyo.. Benim TSH 1lerde olduğu halde ikinci trimesterde kilo da aldım diye ilacın dozunu yükseltmişti doktorum 🙂
AsliMaY addie487 2.5 altında olması gerekiyormuş ya 2.88 için ilaç vermez sanırım tekrar gidip saatlerce beklemek istemiyorum hastanede banada normal geldi çok şükür çok sevindim bebeğin beyin gelişimi için ilk 3 ay çok önemliymiş bizde 13 haftalık olduk ilk 3 ya bitti bile geç kaldım diye üzülüyordum bir sorun olur diye. Sağlık ocagında sürekli böyle çıkıyor ilk gebeliğimdede aynısı olmuştu şimdi yine korktum açıkçası. Doktorun dediği gibi beklediği için demekki neyse çok şükür. Teşekkür ederim cevapladıgınız için 😘
Om55 AsliMaY canım benim 2.79 doktor 50 mg tiroid hapı verdi beyin gelişimi için hap kullandiriyorlar bence gitmelisin
Babyy1S AsliMaY 2gün once saglık ocaginda kan verdim neyse e nabıza baktım 3.78 yaziyrdu saglık ocagı bana sonucun cıkmadıgını soylemisti bende özelde kendi doktoruma kan verdim 4.8 çıktı yani anlicagin saglık ocağında yalns cikiyr normali 2.5 altı bu sizde cıkmicagi anlamına da gelmez bi baktırın dahiliye derim 😊
AsliMaY Betim bugün gidemicem Malesef kaldı artık kadın doğum doktoruma sorucam benimde içim rahat etmedi çok teşekkür ederim
Mavilipembeli Değerin normal ben de bugün gittim doktora yazdırdım ilaç ama benim tsh değerim 4.73 Serbest T4 0.58 50 mg ile başladık
AsliMaY Mavilipembeli anladım canım benimde sağlık ocagında yüksek çıktı bende hemen randevu alıp gittim en azından 6 dan daha düşük çıktı şükür
AsliMaY Busraaylmz19 Bugün gidemicem ama kadın dogum doktoruma sorucam ona göre bayramdan sonra giderim teşekkür ederim
AsliMaY ilkbahar ilk hamileliğimde sağlık ocagında 2 kere tahlil verdim birinde 9 birinde 6 falan çıkmıştı apar topar dahiliyeye gittim. Doktor yine aynı şeyi söylemişti tahliller beklediği için sağlık ocagının sonuçlarına güvenmiyoruz burası daha doğru sonuç veriyo falan.verdim kan sonuç 2.31 çıktı gerekli görmedi. O zamanda kafama takışmıştı. Ama artık kadın dogum doktoruma sorucam bakalım o ne dicek doktora gidemicem kızımı bırakıcak kimse yok kaldı bugün. Kilo aslında bulantılarım yüzünden 4 kilo verdim kiloyla ne alakası var ki
Mavilipembeli AsliMaY beni doktorum endokrin bölümüne yönlendirdi orda şekerime falanda baktılar çok memnun kaldım dahiliyeden daha ilgililer
Like52 Benim de ilk hamileliğimde test yaptırdım 3.5 çıktı doktor ılaca başladı 50mg sonra ikincı ayda 2.5 altına düştü doktor gayet normal ama ilacı bırakamazsın dedi yine yaptırdım 2,5 hala içiyorum doğuma kadar da içeceğim bebek için çok önemli bu durum
AsliMaY Like52 anladım canım Malesef bayramdan sonraya kaldı ama gidicem bayramdan sonra hemen teşekkür ederim
AsliMaY Mavilipembeli burdaki devlet hastanelerinde endokrine randevu bulamadım bulamayınca doktorumda zateb dahiliyeyede gidebilirsin demişti oraya gittim zaten diğer sonuçlarım var elimde herşeyim normal şeker kan vitaminler vs. Artık bayramdan sonra hemen gidicem biran önce kullanmaya başliyim
AsliMaY Om55 hadi yaa demekki bu değerlerlede kullanmak gerekiyor bayramdan sonraya kaldı artık hemen gidicem biran önce başliyim. Evet zaten dahiliye de ki doktorda aynı şeyi söyledi güvenmedi o yüzden tahlil istedi tekrar sabah verdim geç çıkar dediler ben internetten baktım hemen düşük diye sevindim yani sağlık ocagındakine göre düşük sağlık ocagında 6 falan çıktı çünkü gidemeyincede kaldı.
Om55 AsliMaY ayrıca sağlık ocaginin sonuçlarına güvenme. 2 gün arayla hem sağlık ocağında hem hastanede tiroid testi yaptırdım sağlık ocağında 3.19 hastanede 2.79 çıktı. Doktora söyledim sağlık ocağına pek güvenmeyin dedi haberin olsun
MutluAnnnecik Telaş yapicak kadar değil yine de gebelikte takip edilmesi gereken hormon. Kese oluşurken oldum normal cıktı doğum doktorum keseden sonra tekrar tahlil istedi 20 ye yükselmişti .
AsliMaY MutluAnnnecik aa sizinki baya yüksek çıkmış . Ne yaptınız peki gittiniz mi doktora ilaç falan kullanıyo musunuz
MutluAnnnecik AsliMaY evet doktorum acilen dahiliye görün dedi ilacın dozunu arttırdık 100 ve 150mg kullanıyorum