Arminim Arkadaşlar sabah nişanım geldi hastaneye ne zaman gitmem gerek acaba sancım şimdilik hafif var
Mjgntnrkl Arminim canim benim gecen hafta 36 da geldi nisanim 2 gun ust uste dun yine geldi. Kanama olursa cok ole git doktora. Sancin fln yoksa gitme
MerveLiva Arminim bende 37+5 oldum nasıl geliyor acaba nasıl bişi 🙈bende ağrı sancı yok çatı kemiklerim çok ağrıyor sadece
Arminim Mjgntnrkl teşekür ederim canım adet olacak gibi agrım var sadece piskolajikmidir oturmakta istemiyrm
Arminim Mjgntnrkl malesef devlet hastanesine gittigim için arama imkanım yok bide hala aynı ne sancı ne su ne bişey
Arminim Miranmiray lavaboda peçeteye gelecek şekilde kan geldi hala evde bekliyorum sadece sırtım çok ağrıyor adet olacak gibide agrım var
Arminim MerveLiva lavaboda kan şeklinde peçeteme geldi aşırı değil ama sırtım çok ağrıyor bekliyorum hala evde