Kızlar nasılsınız ? Hamilelik nasıl geçiyor inşallah iyidir 💜
Ben iyiden iyi tırsıyorum ya arkadaşlar ya aslında tırsmak da değil de yapamazmışım gibime geliyor normal dogumu gönlüm normal doğumdan yana ama bünyem kaldırır mi ki dayanabilir miyim bilmiyorum tecrübeli annelerimiz benim gibi Korkupta başaran Anneler tecrübelerinizi anlatır mısınız cesaretlenelim🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😍❤️