dün devlet hastanesine gittim 37+1 nstde istediler çekildim normalde özelede gidiyorum iki hastaneyede sancı sankı 75 çıkmış ama bişey demeyip yolladılar bide doguma gelirsin dediler ne tuhaflar ya çatı muanesi filan yapılmıyomu anlamıyorum özeldeki doktoruma attım ama hala yazmadı kalbinde ritmik sorunu vardı özellerde tam kapsamlı yogum bakım yok dediler die devlette dogurcaktım devlete yönlendirdiler kaç hastaneye gittiysem gerekebilirde gerekmeye bilirde diyip ama bunlarda kafamı karıştırdı baya ilgi sıfır ya 🤦♀️ 