Kbr ıkımkese arası kanamam var cok rısklıymıs rahmın agzının yanında plesanta var tam kapatmıyo agzzo ama yakınmıs yukarı yıkcakmıs heralde o bıle yapmıs olabılır dedı dr baya kanama alanm var ıgne ılac ve sureklı yatıyorum allahtn annem yanımda kalıyo raporluyum dr uzun sıre ıs yok dedı dınlencez sen 1 ayı atlatsan rahatlarsın dıkkat et az klms bn daha 16dayım cok korkuyorum sn ne kullandın neler yaptm tabsıye verdirmisın bıde neden olmustu