Kızlar asla geçmeyen mide bulantıları yaşıyorum, asla bişey yiyemiyorum, çok ağır geçiriyorum hamileliği, folikasit mide bulandırır demişlerdi diye dün içmedim bi denemek istedim nasıl olacağını, resmen kendime geldim bütün gün ara ara bulantı yaşasam da gayet rahat geçirdim, yine mide bulantılarım oluyor ama yemek yiyebiliyorum kendimi daha iyi hissediyorum, doktoruma bırakmak istediğimi söylesem müsade eder mi? Kendi besinimle günlük öğünlerimle meyveyle beslensem rahatça daha iyi değil mi😔