Kalp-1996 canım benim bir çok kişiye basit ya da saçma gelebilir bu soru ama şöyle; boya su bazlı değilse kokusu daha ağır olacak ve aldığın oksijenle kanına karışacak. Kan oksijenle tazelenir ve iyileşir. Kanımızdaki oksijen ve zehirli gazlar kordondan bebeğe aktarılır. Bu durumda pekte iyi olmaz gibi görünüyor. Çok aciliyeti yoksa erteleyin bence. Ya da evden uzaklaş boya kokusu iyice çıktığında gelirsin