Kızlar merhaba 23+4 HAFTALIK hamileyim bir oğlum olacak Allah nasip ederse dün detaylı ultrason çektirdik inanılmaz birşey ilk hamileliğim heyecandan uyuyamadım bir gün öncesinde çok şükür temiz çıktı herşey gayet yolundaymış rabbim sizlere de sağlıklı bebekler nasip etsin 20 tane oğlumun fotoğrafı oldu 24 saat elimde bırakamıyorum herkes babasına benzetti ama olsun 🙂 insan doğmuş gibi seviniyor ❣😘😍