Bende de 34.hafta da başlamıştı canım iki elimde de parmaklarımı kapatirken ağrı oluyor uçları uyuşuyor doktora söyledim karpal tunel ateli kullanmamı söyledi bazı hamilelikler de olabiliyormuş korkma ama yine de için rahatlasın istiyordan doktorunu ara