Bence kötü düşünme içini ferah tut. Bende 17 haftalıgım suan ama doktor tam 20den sonra hissedeceksin demişti. Bende hiç hissetmiyorum arada bir his gelip gidiyo ama nadir.. Birazdaha bekle yada imkanın varsa Bi muayene ol temiz bir kurum da rahatlarsın😇 rabbim hayırlısını sağlıklısını versin kucağına inşallah