sakinim_tmm biz de minnos kızımla 36dayken 2600duk doktor minyon olacak gibi genetik olabilir dedi. Ben 1900 doğmuşum 😅😅 bu aralar kaşar, süt, muz, kuru yemislere abandim iyice kilo alsin diye 🙈🤭bugün 37+2 olduk doktor kontrolümüz var bakalim kac gram almis kızım 😇