Dilara8228 kendimde belirtiler aradım aradım test yaptım malesef negatif kendimi o kadar ümitlendirmiştim ovulasyonla takip etmiştim aslında kesin gözüyle bakmıştım burdan birçoğunuz beni tanıdı bende sizleri herkesi çok sevdim 8 aydır kullandığım uygulama tek bir gün kötü yorum almadım henüz çok gencim ve bugün benim doğum günümdü eşime ben süpriz yapacaktım ama nasip değilmiş uygulamayı silmiştim ama sabahtan beri benim için o güzel kalplerinizle dua ettiniz allah razı olsun aylardır pes etmedim hep savaştım negatif gördüğümde yine güldüm ama bu ay gerçekten yorulduğumu anladım ve pes ediyorum ben herkesi çok sevdim herşeyden uzak kalmaya karar verdim ovulasyon gebelik testi atarak ilk adımı attım uygulamayı da tamamen silicem haberdar etmek ve helallik almak istedim hamişlere hayırlı doğumlar bebiş isteyenlere sabır çokça dua gönderiyorum 🙏🙏🙏🥰