Merhaba arkadaşlar 30+5 günlük ikiz gebeyim.dunden beri asagıya doğru baskı hissediyorum hani regl döneminde adet olmadan agrı çekeriz ya o şekilde.gecen hafta doktora gitmiştim 2 hafta sonrasına randevu vermişti.şimdi bu agrılardan korkmalı mıyım?özellikle ayaga kalktığımda büyük baskı var