Fatma3 Kızlar merhaba🙋♀️Ya ben önceden uyumayı çok seven birisiydim.Hep derlerdi sen hamilelikte çok uyursun diye ama tam tersi oldu.Gece yatar yatmaz uyuyamıyorum,sabah ta uyandığımda birdaha uyuyamıyorum erkenden kalkıyorum.Var mı böyle durumda olanlar?
Elifffnaz Fatma3 aynen bende öyleyim özellikle bu aralar. Geçe geç saatlere kadar uyuyamıyorum sabahın köründe de ayaktayım. Halbuki benim kadar uyuyan uykuyu seven biri olamaz diyordum 😅
Meriwa Fatma3 bende öyleyim cnm uykuyu cok severdim ama hamile kalınca gecem gündüzüm birbirine girdi 😄 bebiş gelincede aynı düzen devam edicek gibi geliyo
Mervee09 Fatma3 bende öyleyim canm ve eşim hep dalga gecerdi hemen uyuyosn diye bi film bile izleyemezdm uyur kalırdım erkenden ama şuan hem geç uyuyorm hemde sabah erkenden ayaktaym
zumra2020 Al bendende o kadar 🙋♀️ 37+2olduk biz kızımla artık agirlastigim için uyku problemi yaşıyorum. Ama hamileliğin başlarında ve ortalarında da yasadim bunu. Herkes hamilelik uyku yapar dinlen bol bol diyordu. Bende tam tersi etki yapti bir turlu uykum gelmezdi dalamazdım uyusam da gecenin bir saatinde uyanırdım 12 saattir uyuyor gibi uykumu almis olurdum. Çok sinir bozucu bir durum😑😑
ZeynepBetul Ayy bende öyle olsam keşke Önceden de yataktan çıkasım gelmezdi şimdi de öyle Koala gibiyim resmen
ZeynepBetul 7 8 9 Yani deliksiz değil Aralarda uykum çok bölünüyor Lavaboya kalkıyorum eşim işe gidiyor sahur falan Ama tekrardan devam ediyorum uykuya