Merabalar.. 20 haftalığım şuan bugün sağlık ocağına aşı ve kan testi için gittim. Aile hekimim sağlık bakanlığından kendilerine bildirim geldiğini ve riskli gebe olarak gözüktüğümü söyledi. Devlet hastanesine sevkimi yaptı. Ama anlayamadım ne tür bir risk olduğunu. Gebeliğimden 4 ay önce kimyasal gebelik yaşamıştım ama bunun risk oluşturcak bir durumu olmamıştı. Aynı durumu yaşayan kimse var mı acaba?