Merveksgn Merhaba hanımlar 2 aylık hamileyim çok basenliyim git gite kilo alıcam hamilelikten dolayı hiç bi şikayetim yok tabiki ama küçük küçük bacak hareketleri yapmam da bir sakınca varmıdır acaba