Merhaba arkadaşlar 6+6 haftalık hamileyim. İlk doktor muayenemde doktor herseyy güzel sağlıklı dedi ama benim arada kasığım ve karnım ağrıyor dediğimde bana progestan verdi doktorum kanamam Fln yoktu doktor gaz yaptıgı için karnın ağrıt dedi ama benım çok ağrıyor ve akıntımda basladı var mı kullanan ve bu şikayetleri olan