Merhaba Doğuma 40günüm kaldı ve hemoroid var biraz. Normal doğum da daha da çoğalıcak ve beni doğumdan sonra ki süreçte çok zorlayacak diye çok korkuyorum. Lütfen tecrübeli anneler cvp verebilirmi? Genel cerraha gittim lazer ile 15dk işlem yapabiliriz dedi 1hafta da iyilelirsin dedi ama tam doğum üzeri böyle bişey yapmak da istemiyorum. Ya da doğum sonrası 40ı çıktıktan sonra müdahale eeebikiriz dedi. Normal doğum sonrası da bunun acısıyla naparım? Yukarı tükürsem bıyık aşağı tükürsem sakal..