Eken dediğin gibi canım benimde 35. Haftada 100 e vuran sancılar çıkınca çatı ve açıklığa baktı burda gördüklerimde yok bileğini sokuyorlar falan diyordu korkmustum doktorum da rahat ol kasma kendini dedi bacaklarını hiç sıkma dedi popomuda kaydirabildigin kadar aşağı kaydır dedi dediklerinin aynısını yaptım sadece 2 parmağıyla baktı içerde hafif parmagini dondurunce ah dedim ama refleks olarak can acıtan bir şey değil ve cidden saniyeler sürdü kormazsanız kasmazsaniz inanın çok kolay ve rahat